Friday, August 17, 2018

..::In love dengan Clarins::..

💜ASSALAMUALAIKUM💜

Jangan kau tanya kenapa aku boleh terjebak dengan post-post beauty blogger ni. ahahahaha. Sumpah ni, tersuka tanpa sengaja. Thanks to u 😍

Tak pernah terfikir lah nak terjebak dengan brand yang "tak femes" ni , tapi dah tersuka pulak nya ha, my advice is, kalau ada kawan skincare hoarder tolong jauh kan diri ye. kalau iman tak kuat jadi lah macam aku ni ha. ahahahahaha.

Asal nya dia bagi aku macam-macam sample mak nenek skincare termasuk laneige.  Benda pertama sekali aku guna yang packet tu. clarins double serum. 



Alah bestnyaaaaa.... dia macam oil base tapi bila pakai tu terus absorb kat kulit lepas tu bangun pagi muka aku langsung tak berminyak. Dan bau dia alah wangiiiiiiiiii sangat! tidur pun tenang 💗
Tak tau nak kata cemana, tapi aku rasa in one night dia macam dah boleh repair certain problem kat kulit korang. terutama pores la. itu yang paling ketara aku boleh nampak.



Dah suka dengan beliau tu, kita intai lah pulak adik beradik dia yang lain. kebetulan cleanser pun takde, terus bukak web clarins. belek. berkenan. harga pun ok. ok kita beli. -gelojoh detected-

Semalam dah try cleanser ni. yang aku pilih ni untuk oily and combination skin. AKU SUKA sangatttt!. texture dia macam pekat, macam scrub ada beads. tapi ko pakai sikit sangat letak kat palm, gosok dengan air, aku rasa memang puas cuci semuka. dan rasa sangat bersih. lepas tu lepas cuci muka ko takkan rasa kulit tegang ke cekang ke tak. just nice. best! dan sangat oil control. Sebab nya, foundation aku tak bercapuk kat hidung. ahahaha. suka!



Yang best nya. beli seketul je cleanser tu RM 101 + postage Rm 10. 
Tapi dia punya free item berlambak!

Mana ada orang tak suka barang free kan.... 


Tak dan lagi nak unbox satu2. 
tapi yang pasti semua tu aku pilih yang firming-firming sajerrr
anti-aging katanya.

till then, bye 💜

No comments: