Thursday, November 16, 2017

..::Review : Iron Philips Ammway : satu suhu untuk semua jenis baju::..

💜ASSALAMUALAIKUM💜


hai, it has been a while aku tak buat review any item ni. 
so kali ni nak cerita lah pasal iron idaman mak-mak ni! hehehehehehe


Antara investment yang berbaloi selain PSK YL. hehehehe


Masa mula-mula orang dok sembang share sini pasal video iron viral ni, tidak lah aku heran kan ponnnn.... sampailah kakak aku beli. aku pun pakai kat rumah mak masa tu. hmm... mmg bagus, mmg ku suka lagi-lagi iron board dia yang besar gabak tu 😍

KAPASITI AIR
Bukan setakat iron board je gabak, tempat letak iron ni pun gomok. Tempat isi air dia boleh buat dalam 1.5L air. so tak perlu nak top-up selalu. pastu takyah susah-susah nak spray2 baju baru iron


TAK BAKAR BAJU
Bab ni yang paling aku suka sekali. aku dengan iron memang selalu gaduh. banyak dah kain, baju, tudung aku berlubang. huhuhu. Iron Ammway ni tak panas. serious cakap. yelah.. panas lahh tapi tak sepanas iron biasa. kalau korang sentuh2 iron ni pun tak melecur tangan. kalau iron biasa tu memang sekejapan dah gelembung. korang boleh search kat youtube video pasal iron ni. selamat, tak bakar baju.


SATU SUHU, SEMUA BAJU
Iron ni senang, on biarkan 2 minit bg air panas sikit pastu terus gosok baju, takyah susah2 nak setting suhu bagai. memang takde pun tempat nak setting nya. so sutera ke, cotton ke, chiffon ke, semua suhu yang sama. senang!

GOSOK ONE SIDE SAHAJA
Dan lagi mencepatkan kerja, gosok sebelah je u olssss.. tak hirau nak balik2 baju dah. gosok sebelah, belakan pun licin, gila tak cepat. kekekekeh. Pastu ko tengok tu tudung mani-manik akut tu.. sekali jalan je gosok, takde sangkut2 pun... lancar bak hangggg 😜
Iron ni steam iron, korang boleh gantung baju or tudung dan iron jugak. kalau nak iron langsir lagi senang!


HARGA?

ok, meh kita cerita cincai kira. aku beli kat adik ipar aku muaisha mahadi. 
Aku beli RM 1.5K with free gift Iron Board gabak, Sabun basuh Ammway yang best gila bersih basuh baju dengan deodorant Ammway jugak. pun best 👌 
Lepas tu, kalau beli iron ni automatik dapat membership Ammway dan rebate Rm 19.65 terus masuk dalam account. 
Aku join program PABRDC. ntah ape ke nama penuh aku lupa. ahahaha. korang boleh contact my adik ipar. muaisha. tak silap aku program tu ada kutu, ada ansuran ke cemana ntah. tp banyak cara untuk flexi payment lah. tanya dia ok!

Muaisha : 018-4047446

Ini gambar google, aku nak suruh korang tengok betapa besar nya iron board yang kitorang dapat tu. syiok menggosok! sekali bentang je baju kauuu.. hehehehehe


chow.
Facebook : Element Organik
Instagram : @elementorganik

Young Living Malaysia
Young Living Selangor

Shaklee Sungai Buloh 

No comments: