Tuesday, October 24, 2017

..::Netball : Sambutan Hari Sukan Negara::..

💜ASSALAMUALAIKUM💜

Cerita not so basi. kekekekeh.

Alaaahhh... last week je pon. bagi lah can rehat - rehat jap sebelum update blog ni. Sebab tak pandai main kan, so malulah nak update blog laju2, pastu kalah pulak tu kan, lagi lah takde punca nak update, dah la kalah dalam group, paling corot pulak tu! kahkahkakah!! Dah3 kemain suka kau aku gelakkan diri sendiri 😂


Team baru, geng baru, rhythm baru, semua baru!
1st time aku main dengan diorang ni. kebanyakkan nya pun masih cari rentak. To be honest aku sendiri pun takut-takut lagi main, yela bukan pandai main sangat pun. tiba2 pegi open kan.. cuak jugak lah takut serba tak kena. huhu


dah cakap kan kitorang tak menang tadi kan? tu hadiah tuu.. hadiah tuuuuu... hehehehehe. Lucky draw sajorkkk..! ahahahahhaa. kira ok apa! takde lah malu sangat balik lengang kangkung, ada gak hadiah. walaupun orang keliling tau team kau lah paling awal cabut! ahahahahahaha.



Aku ni penakut sikit. nah kau! sebeban aku oiling diri sendiri pagi tu.  
1st time guna En-R-Gee.

Aku sukaaaaaa betul kat focus dan mental alertness tu..!! yarabbi.. serious lah sangat membantu! aku ni memang jenis blur ke bebal aku tak tau lah! kakakakakah! tapi memang helpful sangat lah untuk manusia macam aku ni 😝

Bento hari isnin last week!!

As per request, Kaya french toast, nugget dan babanana!

sengeh - sengeh kael tengok bento dia pagi tu. suka sangat dia. dah tu, memang semua favorite dia, mau tak suka si abg mika tu. hehehe. 

Lately badan letih sikit, kadang bangun tapau apa yang ada je, malas nak amik gambar, tapi kalau mood cantik tu warna - warni bento diorang. hehehe

chow.

Facebook : kiddoganic
Instagram : @kiddoganic
Instagram : @petiteoiler

Young Living Malaysia
Young Living Selangor

No comments: